søndag den 15. februar 2009

Det er vinter!

Sneen ligger uden for vinduet, og som vanligt får jeg samlet nye interesser op :-\

At blogge igen,er en af dem, det er prøvet før, denne gang måske med bedre succes.

En Blog SKAL have en tittel - "... quam minimum credula postero", passer egentlig ganske dårligt til min verdens forståelse, på den anden side er nettop denne sidste del af Horats (fra ode I,11) citat altid udeladt, så jeg har besluttet at "give det plads" - så kan jeg jo arbejde på at lære det første, og ikke hylde det sidste.

Jeg har ofte lyst til at "spide" småborgerligheden, men fortryder næsten lige så ofte, og sletter igen når "trykket er taget". Det vil jeg arbejde på at gøre om...

Denne blog kommer nok også til at danse lystigt om min passion... MC

MC'en har fået nye dæk, dem kunne jeg jo montere, men det får vente, så tiden dræbes ved at genoptage en gammel hobby - akvariehobbyen.

Som om der ikke var nok at tage sig til :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar