søndag den 19. juli 2009

Reklamer på min blog..

Han har reklamer på sin blog!!???

Hvorfor nu det?

Ja reelt behøver jeg vel ikke forklare mig, men da jeg selv kan blive frygtelig irriteret over slige tiltag, da finder jeg det formålstjenligt og meningsfuldt at forklare mig.

Det JEG får ud af det er, at jeg kan se om der er nogen der læser med på min blog. Langt fra alle efterlader en kommentar, så når man sidder og skriver, er det et eller andet sted interessant om an bare sidder og råber ud i et tomt rum. Jeg er altså ude efter noget statistik.

Nu er det så således at hvis der ER læsere og læserne faktisk FØLGER nogen af reklamerne genererer det et beskedent beløb der indsættes på min "konto", og når beløbet anddrager en given størrelse vist + 100 kr?? udbetales de til mig.

Da ussel mammon ikke interesserer mig i denne sammenhæng vil jeg lade et eventuelt overskud fra reklamerne gå ubeskåret til Julemærkehjemmet i Hobro, http://www.julemaerkehjem.dk/ og jeg vil tillige selv smide en ekstra "hund" oven i hver reklameudbetaling, inden de videresendes.

På dette indlæg vil jeg føre regnskab så man kan kikke mig i kortene.

Ind til videre har det genereret 2 kr. og ingen udbetalinger :-)
24. november 2010 --> dkkr: 4,25
19. juli 2011 - dkkr 9,15 --> Det her kommer ikke til at redde Julemærkehjemmet :-\ Husk at trykker I på en reklame-link, sker følgende; firmaet der har reklamen skal betale (vist en 5-8 kr. pr tryk), det drypper på mig, og dermed på julemærkehjemmet - så tryk endeligt løs ;-) hvis ikke for andet så for at "drille" annoncørerne :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar